top of page

HET NUTSHUIS

Het Nutshuis is een onafhankelijk podium voor maatschappelijke thema’s. In de zalen van Het Nutshuis vinden meerdere keren per week debatten, seminars, talkshows en filmprogramma’s plaats. Deze programma’s worden gemaakt met het oog op verdieping en achtergronden bij maatschappelijke kwesties.


E-mailmarketing

Om de programma’s van Het Nutshuis onder de aandacht te brengen bij specifieke groepen mensen, gebruik ik onder andere e-mailmarketing. De mails zijn gericht aan filmmakers, fotografen, kunstenaars, KABK studenten, schrijvers, dichters, dansers en musici, maar ook columnisten en journalisten.

Social mediamarketing
Naast e-mailmarketing gebruik ik gefaseerd social advertising. Voor awareness rondom de programma’s van Het Nutshuis en voor activatie van het publiek. 

De rode draad is altijd content, oftewel inhoud en vorm. De programma’s van Het Nutshuis stromen over van verhaal en lenen zich goed voor het aanspreken van publiek. Die verhalen haal ik op en gebruik ik in de social mediacampagnes. Vanuit een contentkalender wordt de frequentie bepaalt en de kwaliteit bewaakt.

 

Search Engine Optimisation

Om Het Nutshuis beter online vindbaar te maken herschrijf ik de content op de website. Ik maak corner stone content en zorg ervoor dat de teksten voldoen aan de SEO criteria van Google.

Een greep uit de programmering van Het Nutshuis:
Kamera Kultura
Elke laatste zondag van de maand organiseert Het Nutshuis Kamera Kultura, een platform voor inspirerende gesprekken over actuele thema’s. Kamera Kultura is prikkelend en bijzonder. Het geeft je de ruimte om vanuit een andere invalshoek over actualiteiten na te denken.

All About Food
Jaarlijks organiseert Het Nutshuis het All About Food festival. In 2018 stond het festival in het teken van voedsel in tijden van klimaatverandering.

Waar gaan we heen?
Een tentoonstelling over het stijgende water. Wat doe je als het water je omringt? Als je straat, huis, spullen, jijzelf en je geliefden niet zijn opgewassen tegen het stijgende water? Deze vraag staat centraal in twee (multimedia-)installaties die op het eerste gezicht als ver van ons bed voelen, maar wellicht dichterbij ons staan dan we durven denken. 

 

Rood, wit, blauwe: de erfenis van Indië

Een tentoonstelling over de invloeden van de kolonie Indonesië in het heden. Vanaf 2 maart 2019 meer hierover!


Het Nutshuis houdt jaarlijks gemiddeld zeven tentoonstellingen.

bottom of page