top of page
  • Pinterest
  • Instagram
  • LinkedIn

Toen mijn neefje - inmiddeld in de twintig - twee jaar was en geen Shirley kon uitspreken, noemde hij me Shuie. Deze naam is hardnekkig blijven hangen en geeft mijn introverte persoonlijkheid al ruim 20 jaar een stem.

Mijn inspiratie komt van de wetenschap, de oudheid, games zoals Zelda, animators zoals Aardman, grimeurs, showrunners en helden zoals Maya Angelou. Ik ben constant op zoek naar het onderscheidend vermogen.

De afgelopen jaren heb ik in vaste dienst bij grote uitgevers en het leukste creatieve bureau onder andere mogen werken voor Heineken, L'Oréal, Staatsloterij, Danone, Dr. Oetker, Yakult, Miele, Windows, M&M's en véél meer A-merken.

 

Sinds 2012 coördineer ik, onder de naam Shuie Media, contentproducties voor merken. Ik help bij het formuleren van een waardevolle contentstrategie, ik werk praktische contentplannen uit, ik schrijf en zet lijntjes uit voor creatie bij design, fotografie en videoproductie, ik publiceer, meet en optimaliseer de content, zodat de doelen uit de strategie gehaald worden.


Ik ben een allround regisseur die contentproducties succesvol weet te maken!

ABOUT

bottom of page